VI Міжнародна конференція ЕА-2019

VІ Міжнародна науково-методична конференція «Освітні оцінювання 2019. Здобутки й виклики на шляху забезпечення якості освіти» (м. Київ, 3-5 грудня)

4–5 грудня 2019 року Український центр оцінювання якості освіти спільно з Міністерством освіти і науки України, за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», UNICEF в Україні, ГО «Освіторія» провів VІ Міжнародну науково-методичну конференцію «Освітні оцінювання 2019. Здобутки й виклики на шляху забезпечення якості освіти» за участі міжнародних і вітчизняних експертів.

Учасники конференції обговорили результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти, стратегію розвитку освітніх оцінювань у сфері загальної середньої освіти.


Програма (4-5 грудня)

Запис конференції 4 грудня 

Запис конференції 5 грудня

Відео:

Як працює PISA – програма міжнародного оцінювання учнів?

Як PISA – програма міжнародного оцінювання учнів – допомагає у розробленні освітніх реформ?

Презентації спікерів:

Ганна Новосад. PISA-2018: результати України

Лілія Гриневич. PISA – шок?

Lucia Tramonte. PISA 2018 Results Ukraine

Pasi Reinikainen. Impacts of PISA

Національний звіт за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018. Тренінг.

Lucia Tramonte. Assessing Educational Equality and Equity. Ideas for the Effective Use of International Large Scale Assessments 

Fernando Cartwright. The Evolution of PISA from Perspective of Participating Countries

Pasi Reinikainen. Analysing the large scale international comparative data from the student assessments PISA and TIMSS

Сергій Раков. PISA як інструмент удосконалення національних систем освіти на компетентнісних засадах: світовий досвід і український контекст

Поліна Ткач. Читацька грамотність 15-річних українських підлітків за підсумками PISA-2018: проблеми й шляхи їх подолання 

Юлія Кузнєцова. Рівень сформованості природничо-наукової грамотності в українських учнів за результатами PISA-2018

Юлія Простакова. Результати вимірювання математичної грамотності українських підлітків PISA-2018: стан, проблеми та перспективи

Тетяна Лісова. Український учитель у дзеркалі всеукраїнського опитування за методологією TALIS

Michal Sitec. PISA result in Poland

Василь Терещенко. Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи: результати І циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти

Олена Заплотинська. Моніторинг впровадження реформи НУШ

Сергій Горбачов. Дискусійна панель Державні заходи щодо забезпечення якості освіти

Сергій Лондар. Інформаційно-аналітичне забезпечення освітнього управління – складова розвитку якості освіти

Роман Зуб’як. Особливості формування ринку освітніх послуг для професійного розвитку педагога

Олена Масалітіна. Найважливіший ресурс:вчительство і його підготовка