Онлайнова конференція за результатами другого циклу ЗЗМЯПО

28 вересня 2022 року відбулася онлайнова конференції за результатами другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року.

Провідні експерти в галузі освіти говорили про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників у галузі математики й читання, як вплинуло дистанційне навчання на успішність,  на що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі з огляду на результати ЗЗМЯПО-2021.

Програма заходу – за посиланням.

Запис конференції за посиланням.

ПРЕЗЕНТАЦІЇ СПІКЕРІВ:

Тетяна ВАКУЛЕНКО. Загальнодержавний зовнішній моніторинг якості початкової освіти: яка його мета і в чому особливості циклу 2021 року.

Василь ТЕРЕЩЕНКО. Оцінювання читацької компетентності випускників початкової школи: про що говорять дані другого циклу моніторингу.

Віктор ГОРОХ. Математична компетентність четвертокласників: про що говорять результати другого циклу моніторингу.

Тетяна ЛІСОВА. Що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників у галузі математики й читання.

Ганна БИЧКО. Як вплинуло дистанційне навчання під час пандемії COVID-19 на навчальні досягнення учнів початкової школи.

Юлія РОМАНЕНКО. На що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі з огляду на результати ЗЗМЯПО-2021.


У рубриці «Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані» розміщено:

  • звіт за підсумками другого циклу моніторингу якості початкової освіти, що складається із двох частин;
  • знеособлені дані, які містять результати анкетувань учасників дослідження (учнів і їхніх учителів) та оцінки, які учні отримали за виконання тестів;
  • методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти, які містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.