В Українському центрі оцінювання якості освіти підбито підсумки проведення національного мультипредметного тесту – випробування, що цьогоріч замінило ЗНО. Докладніше…
Із 3 по 26 жовтня в Україні тривав один із найважливіших етапів основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022 – збирання даних у закладах освіти, які потрапили до вибірки учасників. Докладніше…
За підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти. Докладніше…
Громадська спілка “Освіторія” за підтримки МОН, Мінцифри, ЮНІСЕФ та у співпраці з УІРО продовжує доповнювати та оновлювати навчальний контент Всеукраїнської школи онлайн (ВШО) — державної цифрової платформи для дистанційного та змішаного навчання школярів 5-11 класів. Докладніше…
Для участі в сертифікації у 2022 році зареєструвалися 1984 педагоги, з’явилися для проходження незалежного тестування (першого етапу сертифікації) 1855 осіб (93,5 % від кількості зареєстрованих). Докладніше…
Упродовж 29 вересня – 3 жовтня відбулися спеціальні сесії магістерських вступних випробувань. Докладніше…
Учора, 28 вересня 2022 року, провідні експерти в галузі освіти говорили про рівень сформованості у випускників початкової школи читацької та математичної компетентностей, що і якою мірою впливає на успішність четвертокласників, як вплинуло дистанційне навчання на успішність, на що варто звернути особливу увагу під час викладання математики й читання в початковій школі. Докладніше…
За підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти. Докладніше…