Співпраця між учнями та відчуття приналежности до закладу освіти: чи сприяє це успішности?

В черговому випуску «PISA-2018: Україна в центрі уваги» досліджено взаємовідносини учнів у класі.

За даними PISA-2018:

  • більше половини українських учнів зазначають, що в закладах освіти їх заохочують до співпраці й що вони самі схильні до співпраці одне з одним;
  • близько 80 % учнів відчувають приналежність до закладу освіти;
  • українські дівчата частіше, ніж їхні ровесники-хлопці, позитивно ставляться до співпраці й більшою мірою відчувають свою приналежність до закладу освіти;
  • 15-річні учні, які мають вищий рівень соціально-економічного статусу, частіше, ніж їхні менш забезпечені однолітки, позитивно ставляться до співпраці в навчанні й мають сильніше відчуття приналежности до закладу освіти;
  • тип закладу освіти та місце його розташування суттєво не впливають на схильність учнів до співпраці чи на відчуття ними своєї приналежности до закладу освіти;
  • ті учні, які позитивно ставляться до співпраці в навчанні, більш позитивно ставляться і до змагальности, однак учні, які позитивно ставляться до змагальности, не завжди мають сильніше відчуття приналежности до закладу освіти;
  • учні, які позитивно ставляться до співпраці й відчувають свою приналежність до закладу освіти, мають кращі результати із читання в балах PISA.

Більше інформації за посиланням. 

Подiлитися новиною: