В черговому випуску «PISA-2018: Україна в центрі уваги» досліджено взаємовідносини учнів у класі.
За даними PISA-2018:
- більше половини українських учнів зазначають, що в закладах освіти їх заохочують до співпраці й що вони самі схильні до співпраці одне з одним;
- близько 80 % учнів відчувають приналежність до закладу освіти;
- українські дівчата частіше, ніж їхні ровесники-хлопці, позитивно ставляться до співпраці й більшою мірою відчувають свою приналежність до закладу освіти;
- 15-річні учні, які мають вищий рівень соціально-економічного статусу, частіше, ніж їхні менш забезпечені однолітки, позитивно ставляться до співпраці в навчанні й мають сильніше відчуття приналежности до закладу освіти;
- тип закладу освіти та місце його розташування суттєво не впливають на схильність учнів до співпраці чи на відчуття ними своєї приналежности до закладу освіти;
- ті учні, які позитивно ставляться до співпраці в навчанні, більш позитивно ставляться і до змагальности, однак учні, які позитивно ставляться до змагальности, не завжди мають сильніше відчуття приналежности до закладу освіти;
- учні, які позитивно ставляться до співпраці й відчувають свою приналежність до закладу освіти, мають кращі результати із читання в балах PISA.
Більше інформації за посиланням.