Результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 стали дороговказом для налаштування освітньої політики, реалізація якої має сприяти підвищенню якості загальної середньої освіти в Україні.
3 грудня 2019 року синхронно з першим томом англомовного Міжнародного звіту ОЕСР за результатами PISA-2018 було оприлюднено Національний звіт за результатами PISA-2018. У кожному раунді PISA детально оцінюється одна предметна галузь. Основною предметною галуззю в PISA-2018, як і в 2000 та 2009 роках, було читання, тому очевидним є те, що акцент зроблено саме на дослідженні читацької грамотності.
Із публікацією звітів робота, навіть у межах циклу PISA-2018, не завершилася. Навпаки, змістовна робота тільки починається – робота з удосконалення вітчизняної системи освіти на компетентнісних засадах і принципах рівних можливостей для всіх учнів.
Україномовне видання «PISA-2018. Результати. (Том І). Що учні знають та вміють робити: Міжнародний звіт за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018», підготовлене Українським центром оцінювання якості освіти, дозволить зацікавленим ґрунтовніше проаналізувати дані дослідження.
У першому томі звіту представлено детальну інформацію про результати навчальних досягнень 15-річних підлітків з усього світу в таких галузях, як читання, математика та природничо-наукові дисципліни.
Тут Ви знайдете відповіді на такі запитання, як-от:
- Як PISA визначає читацьку грамотність?
- Що учні вміють у таких галузях, як читання, математики, природничих наук?
- У яких країнах покращилися і у яких країнах погіршилися показники в PISA?
- Які завдання з читання використовувалися у комп’ютерному форматі міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018?
Ознайомитись з Міжнародним звітом ОЕСР за результатами PISA-2018 українською мовою можна тут.