З огляду на всеукраїнський карантин Міністерство освіти і науки України ухвалило рішення про зміну термінів проведення основного етапу ІІ циклу моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи».
Передбачалося, що цей етап дослідження відбудеться у квітні-травні цього року, натомість Український центр планує проведення дослідження навесні наступного року.
Нагадаємо, що за підсумками І циклу дослідження 2018 року було зібрано й проаналізовано значний обсяг інформації, яка репрезентована у відповідному звіті, а також у низці інформаційних матеріалів.
Наступні цикли дослідження дозволять не лише констатувати рівні навчальних досягнень четвертокласників, але й відстежувати будь-які зміни, зумовлені імплементацією концепції Нової української школи.