Розвиток будь-якої системи освіти загалом та її окремих рівнів неможливий поза отриманням усіма зацікавленими суб’єктами (стейкхолдерами) актуальних і достовірних даних щодо її стану та якості на конкретних часових зрізах і в динаміці.
У рубриці «Моніторингові дослідження. Початкова освіта. Звіти/дані» розміщено знеособлені дані, отримані за підсумками тестування й анкетування випускників початкової школи та анкетування вчителів, які їх навчали, із погляду наявності зв’язків і залежностей між успішністю учнів в оволодінні математичною та читацькою компетентностями та освітнім контекстом.
Ця інформація дозволить аналітикам, освітнім експертам більш ґрунтовно проаналізувати результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».
При повному або частковому використанні статистичних даних посилання на джерело інформації обов’язкове.