Результатам аналізу даних, отриманих за підсумками тестування й анкетування четвертокласників та анкетування вчителів, присвячено четверту частину звіту моніторингового дослідження початкової школи.
У цій частині Ви дізнаєтеся, як освітній контекст впливає на успішність випускників початкової школи в оволодінні математичною та читацькою компетентностями.
За підсумками аналізу встановлено, що на середній бал четвертокласників із читання й математики найпосутніше впливають такі чинники, як: середовище, де навчається учень, культурний і матеріальний статус його родини, зацікавленість і активність батьків у навчанні дитини, а також деякі індивідуальні характеристики самих учнів.
Рекомендуємо детальше ознайомитися з Частиною ІV Звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Передумови й результати навчання» за посиланням.