Найбільший виклик навчання дітей під час війни – як працювати з класом, коли учні пропускають заняття, не можуть концентруватися на вивченні тем. Посібник “Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків” є першою спробою допомогти вчительству переструктурувати свою роботу, наважитися вибирати з програм головне, визначати посильний обсяг матеріалу.
Ігор Хворостяний створив рекомендації для вчителів української мови та літератури в рамках реалізації проєкту “Клуб НУШ” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.
Зокрема, зі збірника вчителі дізнаються про:
- загальні принципи та планування подолання освітніх втрат у школі;
- зміну моделей педагогічного мислення;
- форми організації освітнього процесу в умовах війни;
- стратегічну готовність до викладання онлайн (чекліст перед початком навчання);
- надолуження освітніх втрат з української мови й літератури в 5-11 класах: алгоритм і ресурси, за допомогою яких можна розробляти навчальний контент;
- приклади навчального контенту й педагогічного інструментарію, зокрема, для інтегрованих уроків.
Цим посібником упорядники хотіли надихнути вчителів та вчительок української мови і літератури мислити поза межами роками перевірених конспектів.