ЗВІТИ / ДАНІ

У Звіті про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» репрезентована основна аналітична, статистична, психометрична інформація за підсумками моніторингового дослідження 2018 року.

З огляду на значні обсяги інформації за підсумками моніторингового дослідження 2018 року оприлюднення матеріалів Звіту відбуватиметься поступово – за частинами, відповідно до графіка.

  • 28 грудняЧастина І. Методологія та технологія. Репрезентує всі аспекти, пов’язані з нормативним та ресурсним забезпеченням моніторингового дослідження, процесами підготовки когнітивних, контекстних та інструктивних матеріалів, а також технологією збирання, оброблення даних та визначення результатів.
Частина І. Методологія та технологія
  • 28 січняЧастина ІІ. Математика. Окреслює сутність математичної компетентності та її вимірів; характеризує інструменти вимірювання математичної компетентності; репрезентує аналіз результатів оцінювання випускників початкової школи з математики, зокрема у зв’язку з даними анкетувань, а також зразки тестових завдань, використаних на основному етапі моніторингового дослідження, з усіма статистичними та психометричними характеристиками.
Частина ІІ. Математика
  • 28 лютогоЧастина ІІІ. Читання. Окреслює сутність читацької компетентності та її складників; характеризує інструменти вимірювання читацької компетентності; репрезентує аналіз результатів оцінювання випускників початкової школи із читання, зокрема у зв’язку з даними анкетувань, а також зразки тестових завдань, використаних на основному етапі моніторингового дослідження, з усіма статистичними та психометричними характеристиками.
Частина ІІІ. Читання
  • 28 березняЧастина IV. Передумови й результати навчання. Репрезентує різноаспектний аналіз чинників психолого-педагогічного та соціально-економічного характеру, зібраних під час анкетувань учнів і вчителів, у стосунку до рівня сформованості читацької та математичної компонентностей випускників початкової школи.
Частина ІV. Передумови й результати навчання
  • 28 квітняЧастина V. Булінг у початковій школі. Простежує поточну ситуацію, пов’язану з проявами негативного ставлення до учнів початкової школи, та вплив певних чинників на успішність учнів.
Частина V. Булінг у початковій школі