Основна роль: підтримка відповідального за ПТ та старшого інструктора на етапі підбиття підсумків проведення сесії оцінювання та підготовки документів для передання до РЦОЯО.
Після завершення сесії (сесій) оцінювання керівництво закладу має:
1. Зустрітися з відповідальним за ПТ і старшим інструктором для обговорення підсумків проведення сесій
Обговорити з відповідальним за ПТ і старшим інструктором організацію й проведення сесії оцінювання.
Визначитися, чи потрібне проведення додаткової сесії оцінювання, і обговорити дату й час проведення додаткової сесії (у разі потреби).
2. Забезпечити умови для проведення додаткової сесії (в разі потреби)
Унести зміни в розклад занять у разі необхідності проведення додаткової сесії.
Докласти всіх зусиль для того, щоб на додаткову сесію, у разі її проведення, з’явилася максимально можлива кількість учнівства / студентства, яке не змогло прийти на визначені для нього попередні сесії.
Забезпечити аудиторію та всі інші умови для проведення додаткової сесії.
3. Подякувати учнівству / студентству та його батьківству, а також педагогам за участь в дослідженні PISA
Подяка може виявлятися в різних формах, як-от проведення зустрічі учасників і учасниць і обговорення свого досвіду участі з іншим учнівством / студентством у закладі.
📌 Важливо: Усі залучені до оцінювання мають відчувати, що їхні зусилля – надважливі для нашої освітньої системи, яка переживає складні часи внаслідок повномасштабного вторгнення. Ці зусилля – це невеличкий внесок у нашу велику Перемогу над ворогом, бо освіта збереже і відновить нашу країну.