Основна роль: підготуватися до проведення сесії оцінювання шляхом ознайомлення з процедурами та вивчення інструктивних матеріалів.
До часу проведення сесій оцінювання старший інструктор повинен:
- Ретельно опрацювати надані Національним центром PISA через відповідального за пункт тестування матеріали для старшого інструктора. Передусім:
- Інструкцію для старшого інструктора з проведення оцінювання.
- Інструкцію для користування платформою оцінювання PISA та Сценарій для старшого інструктора з проведення комп’ютерного оцінювання.
- Інструкцію для користування платформою оцінювання PISA та Сценарій для старшого інструктора з проведення комп’ютерного оцінювання з іноземної (англійської) мови.
- Інструкцію для користування платформою оцінювання PISA та Сценарій для старшого інструктора з проведення комп’ютерного UH-оцінювання.
- Відвідати навчальний вебінар-тренінг від Національного центру PISA. У разі, якщо такої змоги не було, переглянути запис вебінару за посиланням, наданим РЦОЯО. За потреби цей вебінар можна переглянути також напередодні проведення сесії оцінювання.
- Спільно з відповідальним за ПТ узгодити графік проведення сесій оцінювання.
- Зафіксувати дату та місце проведення кожної сесії оцінювання. Обговорити плани щодо приїзду в заклад у день проведення сесії та входу в заклад.
- Обговорити інші деталі, пов’язані з особливості організації та проведення різних сесій оцінювання:
- звичайної сесії PISA
- UH-сесії для учнівства / студентства з ООП
- сесії оцінювання FLA.
Ідентифікаційний код сесії (ID-код сесії) – це унікальний двозначний код, яким позначається кожна окрема сесія, яка проводиться в конкретному закладі освіти, що бере участь в оцінюванні.
ID-код сесії складається з двох цифр:
- перша цифра ID-коду сесії: номер старшого інструктора
- друга цифра ID-коду сесії: номер сесії
Правила призначення ID-кодів сесій
Якщо в Бланку відстеження учнів / студентів є якась неправильна інформація, відповідальний за ПТ повинен виправити це до часу комунікації зі старшим інструктором.
- Нагадати відповідальному за ПТ, щоб він уніс у Бланк відстеження учнів / студентів усі виправлення, якщо вони потрібні і якщо цього не було зроблено заздалегідь.
- Оновити свою копію Бланка відстеження учнів / студентів, обговоривши це з відповідальним за ПТ (докладніше див. пункт 2.5.1. на стор. 15-21 «Інструкції для старшого інструктора з проведення оцінювання»).
- Переконатися, що Бланки з даними для входу учнів / студентів у програмне середовище є саме тими бланками, які призначені для цього закладу освіту.
- Пронумерувати, починаючи з «1», у верхньому правому куті Бланки з даними для входу учнів / студентів у програмне середовище в порядку їх відображення в Бланку відстеження учнів / студентів.
Приклад пронумерованого Бланка із даними для входу учнів / студентів у програмне середовище
* У прикладі всі назви й імена вигадані. Будь-який збіг є випадковим.
- Записати «Н/У» (тобто «НЕУЧАСТЬ») у Бланку входу із даними для входу учня / студента в програмне середовище для будь-якого учня / студента чи будь-якої учениці / студентки, хто не може пройти на сесію оцінювання, про що свідчить відповідний код, позначений раніше відповідальним за ПТ в Бланку відстеження учнів / студентів.
Докладніше див. пункт 2.6 на стор. 22 «Інструкції для старшого інструктора з проведення оцінювання».
- Підготувати матеріали до дня оцінювання, відповідно до переліку в «Чек-лісті старшого інструктора: необхідні матеріали та підготовка до дня оцінювання» з Додатка B в «Інструкції для старшого інструктора з проведення оцінювання».
Необхідні матеріали для оцінювання