ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ

Зміст тесту визначено Програмою незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів математики закладів загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 27 лютого 2023 року № 208.

Загальна кількість завдань тесту – 70.

На виконання тесту відведено 180 хвилин.

Орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми наведено в таблиці.

Розділ / підрозділ програми Частка від загальної кількості завдань
Управління освітнім процесом 10 %
Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу 4 %
Організація освітнього середовища 10 %
Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів),

у т. ч.

76 %
комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови 11 %
створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі 7 %
методики й технології навчання предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі 19 %
система теоретичних знань з предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі, необхідна для реалізації вимог державних стандартів середньої освіти 39 %

Типи завдань та схеми нарахування балів за виконання завдань

Форма / опис завдання Схема нарахування балів
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1–57)

Завдання має основу та чотири або п’ять варіантів відповідей, з яких лише один правильний. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А

0 або 1 бал

1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (58-60)

Завдання має основу та дві колонки інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Його виконання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А

0, 1, 2 або 3 бали

1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів – за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів – за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари») або відповіді на завдання не надано

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (6170)

Завдання 61‒-64

Структуроване завдання, яке має основу та дві частини й передбачає розв’язування задачі. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання в бланку відповідей А.

Завдання 6570

Неструктуроване завдання, яке має основу та передбачає розв’язування задачі. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А

 

0, 1 або 2 бали

1 бал – за кожну правильно вказану відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді або відповіді на завдання не надано.

0 або 2 бали


2 бали, якщо вказано правильну відповідь;    0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів математики, – 86.

Завантажити характеристику у форматі PDF.