Зміст тесту визначено Програмою незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів математики закладів загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 27 лютого 2023 року № 208.
Загальна кількість завдань тесту – 70.
На виконання тесту відведено 180 хвилин.
Орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми наведено в таблиці.
у т. ч.
Розділ / підрозділ програми
Частка від загальної кількості завдань
Управління освітнім процесом
10 %
Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу
4 %
Організація освітнього середовища
10 %
Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів),
76 %
комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови
11 %
створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі
7 %
методики й технології навчання предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі
19 %
система теоретичних знань з предметів та інтегрованих курсів математичної освітньої галузі, необхідна для реалізації вимог державних стандартів середньої освіти
39 %
Типи завдань та схеми нарахування балів за виконання завдань
Завдання має основу та чотири або п’ять варіантів відповідей, з яких лише один правильний. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано Завдання має основу та дві колонки інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Його виконання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів – за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів – за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари») або відповіді на завдання не надано Завдання 61‒-64 Структуроване завдання, яке має основу та дві частини й передбачає розв’язування задачі. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання в бланку відповідей А. Завдання 65‒70 Неструктуроване завдання, яке має основу та передбачає розв’язування задачі. Його вважають виконаним, якщо учасник незалежного тестування, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А 0, 1 або 2 бали 1 бал – за кожну правильно вказану відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді або відповіді на завдання не надано. 0 або 2 бали
Форма / опис завдання
Схема нарахування балів
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1–57)
0 або 1 бал
Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (58-60)
0, 1, 2 або 3 бали
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (61‒70)
2 бали, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано
Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів математики, – 86.
Завантажити характеристику у форматі PDF.