НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ-2026

У лютому березні 2026 року відбудеться перший етап сертифікації вчителів — незалежне тестування. Воно передбачає оцінювання предметних компетентностей учасників сертифікації, рівня їхньої обізнаності в питаннях сучасних і традиційних методів та прийомів навчання, організації безпечного й комфортного середовища, планування освітнього процесу.

Зміст тесту для вчителів математичної освітньої галузі визначено Програмою незалежного тестування, затвердженою наказом МОН від 26 червня 2025 року № 933.

Тест для вчителів математики міститиме 70 завдань трьох форм: з вибором однієї правильної відповіді (57 завдань), на встановлення відповідності («логічні пари») (3 завдання) та відкритої форми з короткою відповіддю (10 завдань), — на виконання яких буде відведено 180 хвилин.

Значна кількість завдань (76 %) стосуватиметься розділу Програми незалежного тестування «Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів)»: 39 % завдань перевірятимуть знання змісту математичної освітньої галузі, визначеного державними стандартами середньої освіти.

Питанням участі в організації  безпечного та здорового освітнього середовища та навичкам провадження освітнього процесу буде відведено по 10 % завдань. Лише 4 % становитимуть завдання, які стосуються навичок партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу.

Оцінюватимуть роботу відповідно до схеми нарахування балів

  • по 1 тестовому балу за кожну правильну відповідь на завдання з вибором однієї правильної відповіді; 
  • по 1 тестовому балу за кожну правильно визначену «логічну пару» в завданнях на встановлення відповідності; 
  • по 1 тестовому балу за кожну правильно зазначену відповідь до кожної з частин структурованого завдання відкритої форми з короткою відповіддю; 
  • по 2 тестових бали за кожну правильно зазначену відповідь до неструктурованого завдання відкритої форми з короткою відповіддю.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційного тесту, — 86.

Для підготовки до тестування ми радимо потенційним учасникам використовувати матеріали минулих років, які розміщено у відповідному розділі.