У характеристиці тесту визначено структуру тесту, час, відведений на його виконання, подано типи завдань, уміщених до тесту, наведено схему нарахування тестових балів та зазначено орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми незалежного тестування.
Зміст тесту визначено Програмою незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів початкової школи, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 05 квітня 2022 року № 294.
Загальна кількість завдань тесту – 100. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 100. На виконання тесту відведено 180 хвилин.
Орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми незалежного тестування наведено в таблиці.
Розділ /підрозділ програми | Частка від загальної кількості завдань |
Управління освітнім процесом | 10 % |
Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів), у т. ч.: | 76 % |
– комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови | 9 % |
– система теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти | 29 % |
– методики навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти | 32 % |
– цифрове середовище та цифрові технології в освітньому процесі | 6 % |
Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу | 2% |
Організація освітнього середовища | 12 % |
Типи завдань сертифікаційної роботи та схеми нарахування балів за виконання завдань
Форма / опис завдання | Схема нарахування балів |
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1-100).
Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник/ця незалежного тестування вибрав/ла і позначив/ла відповідь у бланку відповідей А |
0 або 1 бал:
1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано
|
Завантажити характеристику тесту у форматі PDF.