Зміст тесту визначено Програмою незалежного тестування фахових знань і вмінь учителів іноземної мови (англійська мова) закладів загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12 грудня 2024 року № 1730.
Загальна кількість завдань тесту – 95. На його проходження буде відведено 180 хвилин. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, – 95.
Орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми наведено в таблиці.
Розділ / підрозділ Програми
Мова укладення завдань тесту
Частка від загальної кількості завдань тесту
Комунікація іноземною (англійською мовою)
в професійному спілкуванніАнглійська
41 %
Зміст мовно-літературної (іншомовної) освітньої галузі (англійська мова)
18 %
Методики навчання іноземної (англійської) мови
11 %
Провадження освітнього процесу
Українська
4 %
Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу
4 %
Участь в організації освітнього середовища
7 %
Комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови
8 %
Створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання іноземної (англійської) мови
5 %
Педагогічні технології навчання іноземної (англійської) мови
2 %
Розділ / підрозділ «Комунікація іноземною (англійською мовою) в професійному спілкуванні» міститиме:
- 20 завдань, скерованих на перевірку навичок розуміння мови на слух (аудіювання) (Tasks 1–3);
- 19 завдань, скерованих на перевірку навичок читання (Tasks 4–6).
Розділ / підрозділ «Зміст мовно-літературної (іншомовної) освітньої галузі (англійська мова)» міститиме 16 завдань, скерованих на перевірку лексико-граматичних умінь і навичок (Task 7 i Task 8).
Розділ «Методики навчання іноземної (англійської) мови» міститиме 10 завдань щодо змісту і принципів побудови шкільної мовно-літературної (іншомовної) освіти, особливостей викладання іноземної (англійської) мови (Task 9).
Розділи / підрозділи «Провадження освітнього процесу», «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу», «Участь в організації освітнього середовища», «Комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови», «Створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання іноземної (англійської) мови», «Педагогічні технології навчання іноземної (англійської) мови» міститимуть по 30 завдань.
Типи завдань та схеми нарахування балів
У завданнях (Task 1: № 1–6, Task 5: № 28–33) запропоновано дібрати до текстів / частин текстів заголовки / твердження із наведених варіантів. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано Завдання мають основу та три (Task 2: № 7–12, Task 3: № 13–20) або чотири (Task 4: № 21–27, Task 9: № 56–65, завдання № 66–95) варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А У завданнях (Task 6: № 34–39, Task 7: № 40–47, Тask 8: № 48–55) запропоновано доповнити абзаци / речення в мікротекстах / текстах реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами із наведених варіантів. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано
Форма / опис завдання
Схема нарахування балів
Завдання на встановлення відповідності
0 або 1 бал:
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
0 або 1 бал
1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано
Завдання на заповнення пропусків у мікротексті / тексті
0 або 1 бал
Завантажити характеристику у форматі PDF.