ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ

Зміст тесту визначено Програмою незалежного тестування фахових знань і вмінь учителів іноземної мови (англійська мова) закладів загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12 грудня 2024 року № 1730.

Загальна кількість завдань тесту – 95. На його проходження буде відведено 180 хвилин. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, – 95.

Орієнтовний розподіл завдань відповідно до розділів / підрозділів Програми наведено в таблиці.

Розділ / підрозділ Програми Мова укладення завдань тесту Частка від загальної кількості завдань тесту
Комунікація іноземною (англійською мовою)
в професійному спілкуванні
Англійська

 

41 %
Зміст мовно-літературної (іншомовної) освітньої галузі (англійська мова) 18 %
Методики навчання іноземної (англійської) мови 11 %
Провадження освітнього процесу Українська 4 %
Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу 4 %
Участь в організації освітнього середовища 7 %
Комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови 8 %
Створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання іноземної (англійської) мови 5 %
Педагогічні технології навчання іноземної (англійської) мови 2 %

Розділ / підрозділ «Комунікація іноземною (англійською мовою) в професійному спілкуванні» міститиме:

  • 20 завдань, скерованих на перевірку навичок розуміння мови на слух (аудіювання) (Tasks 13); 
  • 19 завдань, скерованих на перевірку навичок читання (Tasks 46). 

Розділ / підрозділ «Зміст мовно-літературної (іншомовної) освітньої галузі (англійська мова)» міститиме 16 завдань, скерованих на перевірку лексико-граматичних умінь і навичок (Task 7 i Task 8). 

Розділ «Методики навчання іноземної (англійської) мови» міститиме 10 завдань щодо змісту і принципів побудови шкільної мовно-літературної (іншомовної) освіти, особливостей викладання іноземної (англійської) мови (Task 9). 

Розділи / підрозділи «Провадження освітнього процесу», «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу», «Участь в організації освітнього середовища», «Комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови», «Створення й підтримка цифрового середовища для ефективного навчання іноземної (англійської) мови», «Педагогічні технології навчання іноземної (англійської) мови» міститимуть по 30 завдань. 

Типи завдань та схеми нарахування балів

Форма / опис завдання Схема нарахування балів
Завдання на встановлення відповідності

У завданнях  (Task 1: № 16, Task 5: № 2833) запропоновано дібрати до текстів / частин текстів заголовки / твердження із наведених варіантів. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А 

0 або 1 бал:

1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь,  або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

Завдання мають основу та три (Task 2: № 712, Task 3: № 1320) або чотири (Task 4: № 2127, Task 9: № 5665, завдання № 6695) варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А

0 або 1 бал


1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано 

Завдання на заповнення пропусків у мікротексті / тексті 

У завданнях (Task 6: № 3439, Task 7: № 4047, Тask 8: № 4855) запропоновано доповнити абзаци / речення в мікротекстах / текстах реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами із наведених варіантів. Завдання вважають виконаними, якщо учасник / учасниця незалежного тестування вибрав / вибрала й позначив / позначила вибрані відповіді в бланку відповідей А

0 або 1 бал

1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано

Завантажити характеристику у форматі PDF.