Протягом 9ー14 травня 2025 року триватиме додатковий період реєстрації осіб для участі в додатковій сесії НМТ. Він передбачений для тих, хто реєструвався в основний період, але отримав відмову, та тих, хто не зміг із поважних причин вчасно зареєструватися.Особи, які реєструвалися в основний період реєстрації, але яким було відмовлено, мають у персональному кабінеті, створеному в основний період реєстрації, доопрацювати надані ними раніше інформацію та/або копії документів.
Звертаємо увагу! Повторно створювати персонального кабінету не потрібно. Завантажити копії документів, які стали підставою для відмови, доопрацювати інформацію та надіслати їх на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти потрібно у кабінеті, створеному під час реєстрації в основний період!
Порядок реєстрації визначено у відповідному документі.
Учасники / учасниці, які не зареєструвалися для участі в НМТ під час основного періоду з поважних причин мають змогу здійснити реєстрацію протягом 9-14 травня.
Зверніть увагу: Під час реєстрації потрібно завантажити до персонального кабінету копію документа, що підтверджує причину, яка унеможливила реєстрацію в основний період реєстрації, або копію заяви вступника про надання дозволу зареєструватися в додатковий період реєстрації із зазначенням поважної причини, яка виникла внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України чи введення в Україні воєнного стану та через яку вступник не зміг зареєструватися для проходження НМТ під час основного періоду реєстрації.
Створення персонального кабінету
Щоб зареєструватися для участі в НМТ, вступнику / вступниці потрібно за допомогою спеціального сервісу створити персональний кабінет на вебсайті УЦОЯО. Це можна зробити автоматично, скориставшись застосунком Дія, або ж шляхом заповнення форми в реєстраційному сервісі.
У 2025 році для автоматичного заповнення персональних даних потенційні вступники / вступниці можуть скористатися мобільним застосунком Дія. У процесі створення персонального кабінету достатньо через Дію надіслати копію цифрового паспорта (ID-картки або закордонного). У такому разі не потрібно буде вручну вводити персональні дані й завантажувати сканкопії паспорта та картки платника податків. Вони підтягнуться з цифрового документа автоматично.
З’ясуймо, як це зробити. Зайшовши на сторінку спеціального сервісу «Реєстрація для участі в НМТ», після ознайомлення із запропонованим документами натисніть на кнопку «Розпочати реєстрацію», потім виберіть опцію «Створити за допомогою Дії», далі зіскануйте QR-код камерою смартфона, на якому встановлена Дія, та підтвердьте відправлення копії паспорта Дія.Підписом.
Потенційні вступники / вступниці під час створення персонального кабінету в спеціальному сервісі самостійно зазначають особисті дані (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); число, місяць і рік народження; дані документа, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація; реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності)).
На другому кроці реєстрації потрібно вказати свою категорію: випускник поточного року, випускник минулих років.
Обов’язковим етапом під час заповнення реєстраційної форми є вибір із запропонованих переліків навчального предмета на вибір, з якого вступник / вступниця бажає пройти тестування, та населеного пункту в Україні, де він / вона планує перебувати в дні проведення НМТ, або населеного пункту за кордоном, де він / вона бажає пройти НМТ. Цю інформацію буде використано для розподілу учасників / учасниць НМТ за ТЕЦ. Також вступник / вступниця за потреби матиме змогу вибрати мову, якою бажає отримати завдання сертифікаційної роботи з математики, та/або історії України, та/або біології, та/або географії, та/або фізики, та/або хімії.
Зважте на те, що навчальні предмети, які увійшли до обов’язкових, будуть автоматично зазначені в сервісі реєстрації, тож у запропонованому переліку потрібно буде вказати лише один предмет на вибір. Реєстрація для проходження тестування з меншої або більшої кількості предметів неможлива.
Наступним етапом реєстрації за допомогою спеціального сервісу є завантаження в персональному кабінеті копій документів.
Відповідно до внесених реєстраційних даних програма автоматично визначає перелік документів для завантаження. Проте слід пам’ятати про обов’язкові документи, без яких неможливо зареєструватися.
Інформаційні матеріали щодо реєстрації можна завантажити у форматі PDF.
Звертаємо особливу увагу на те, що в разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступнику / вступниці буде відмовлено в реєстрації.
Після надсилання на обробку реєстраційних даних і документів рекомендуємо переглядати інформацію в персональному кабінеті. Якщо замість повідомлення про успішну реєстрацію і можливість сформувати сертифікат надійде повідомлення про потребу виправити недоліки, необхідно якнайшвидше це зробити. Перелік недоліків буде зазначено в самому повідомленні (надання недостовірної інформації, ненадання копій документів або надання копій документів, які не відповідають вимогам законодавства, неможливість створення особливих (спеціальних) умов для проходження НМТ, зазначених у медичному висновку).
Виправити й повторно надіслати все на перевірку до регіонального центру оцінювання якості освіти можна до 19 травня.
Вступники / вступниці, які мають намір пройти НМТ, але не можуть зареєструватися в установленому порядку, повинні в межах часу, відведеного для реєстрації, особисто звернутися до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти за місцем проживання (перебування).
У разі отримання від регіонального центру оцінювання якості освіти відмови в реєстрації для участі в НМТ вступник / вступниця може оскаржити рішення регіонального центру оцінювання якості освіти. Для цього необхідно подати до Українського центру оцінювання якості освіти апеляційну заяву щодо відмови в реєстрації для участі в НМТ.
Заява щодо відмови в реєстрації має бути засвідчена особистим підписом заявника / заявниці та подана разом із копією витягу з протоколу засідання регламентної комісії при регіональному центрі оцінювання якості освіти щодо відмови в реєстрації.
Надіслати документи на адресу електронної пошти Українського центру потрібно не пізніше ніж через десять п’ятнадцять календарних днів з дня завершення відповідного періоду реєстрації (датою подання заяви вважається дата надсилання вхідного листа, зафіксована в електронній скриньці Українського центру).
Апеляційна комісія розгляне заяву протягом п’яти робочих днів з урахуванням дня її надходження, а про результати її розгляду повідомить упродовж трьох робочих днів із дня ухвалення відповідного рішення. Відповідну інформацію у вигляді витягу з протоколу буде надіслано на електронну адресу, зазначену в заяві.