У 2025 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
- зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування;
- не зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 1–8 серпня. Її здійснюватиме приймальна комісія закладу вищої освіти за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно. Консультацію можна отримати електронною поштою або телефоном.
Реєстрація відбуватиметься за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Державне підприємство «Інфоресурс» та Український центр оцінювання якості освіти.
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом:
1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома магістра у відповідному році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні, у якому бажають взяти участь у ЄВІ, назву іноземної мови, із якої хочуть скласти іспит в межах ЄВІ.
2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених у заяві-анкеті.
3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Отримавши екзаменаційний листок, слід сплатити вартість послуги — 1176 грн, здійснити оплату варто не пізніше 13 серпня (включно). Реєстрація для участі у спецсесії ЄВІ буде завершена лише у разі зарахування оплати за проведення вступного випробування.
Звертаємо увагу! Вступникам, які в 2025 році під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва та під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти двічі зареєструвалися для участі в ЄВІ (в основній та/або додатковій сесіях), Український центр скасовує одну з реєстрацій для участі в ЄВІ.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури / аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.